Sakura Matsuri - Escola Joso - Sabadell -notícia web Drawill Konata Santi Casas XGreen

Fer manga aquí: quatre veus imprescindibles del manga es troben al Sakura Matsuri

Xerrada amb Drawill, Konata, Santi Casas i XGreen, conduïda per Rokushi. 

Es pot fer manga fora del Japó? Es pot publicar professionalment des d’aquí? Arriben els autors europeus al mercat japonès? Aquestes són algunes de les preguntes que abordarem a ‘Fer manga aquí’, la xerrada que la Joso organitza dins del Sakura Matsuri Sabadell i que reunirà quatre autors (Drawill, Konata, Santi Casas i XGreen) amb trajectòries molt diferents, però amb una cosa en comú: han convertit el manga en la seva professió.… Llegeix més

Eva Garcia il·lustra la postal de l’iSabadell

La proposta d’Eva García, estudiant de 2n d’Art Gràfic, ha estat la guanyadora del concurs d’il·lustració nadalenca del diari digital iSabadell. La seva imatge serà la postal oficial del mitjà durant els dies 24 i 25 de desembre.

La il·lustració presenta una Mare Noel jove i festiva, que vola sobre el passeig de la Plaça Major a lloms d’una vespa mecànica molt especial: una criatura híbrida a mig camí entre insecte i càmera, que projecta un potent feix de llum sobre el passeig, il·luminat amb les característiques cortines de llums nadalenques.… Llegeix més

Sant Jordi 2025

Col·laborem en la dinamització de l’stand de Sabadell Còmics: ‘Tavernum’ i exhibicions de dibuix en viu.

Els i les alumnes de 4t d’Art Gràfic han publicat el seu propi fanzine: ‘Tavernum’ (aquí podeu llegir més sobre ell). L’autopublicació es va presentar el passat 43 Còmic Barcelona i el públic tindrà de nou l’ocasió de fer-se amb un exemplar dimecres 23 d’abril, diada de Sant Jordi, a l’stand de Sabadell Còmics (carrer de Sant Antoni), on es podrà adquirir durant tot el dia:

A més, durant la jornada, la Júlia Hernaiz, Arl3kinka, l’Alan Manobel, l’Àlex Sola i l’Olimpia García, s’aniran tornant per dur a terme exhibicions de dibuix en viu.… Llegeix més